1. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym oraz po uprzednim podaniu modelu, koloru i rozmiaru.

2. Czy sprzedawane artykuły są nowe?

Tak, wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie są nowe.

3. Czy zamówiony towar można zwrócić/wymienić?

Tak, można zwrócić lub wymienić na inny do 14 dni za okazaniem paragonu.

4. Ile kosztuje wysyłka zamówionych przeze mnie artykułów?

Kurierem: DHL wpłata na konto - 17 zł. DHL za pobraniem - 27 zł. Inpost wpłata na konto - 13 zł.

5. Czy wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym są dostępne w magazynie, w Bielsku Białej?

Posiadamy w ofercie ponad dwadzieścia tysięcy produktów, dlatego nie wszystkie produkty dostępne są na miejscu, w Bielsku-Białej.

Wyprzedaze