Producent: MOTOZ
Model: TEI1109019
Kod producenta: ---
Nasza cena:
239,00 PLN
MOTOZ OPONA 110/90-19 TRACTIONATOR ENDURO I/T 62R TT TYŁ (ECER75/DOT) (50% HARD -50% SOFT) DOT 26/2016-31/2017 19 TEI1109019
(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, że dana opona ma zgodę na użytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, że opona spełnia wszystkie obowiązujące standardy bezpieczeństwa ustanowione przez amerykański departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.
90% suchy teren - 10% mokry teren; 75% twardy teren - 25% miękki teren. Opona dedykowana do do motocykli ENDURO, szczególnie polecana w twardym, górzystym terenie. Znakomicie spisuje się przy długich podjazdach oraz miejscach, gdzie często wykonuje się gwałtowne zmiany kierunku jazdy. Bardzo wysoka żywotność.
50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% Miękki. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miękkie tereny) Opona została zaprojektowana, aby zapewnić agresywną przyczepność w miękkim terenie z dłuższym zużyciem niż zwykłe miękkie opony terenowe. Posiada przyczepność MX z wytrzymałością i zużyciem Enduro. Przeznaczona dla jeźdźców, którzy chcą przyczepności opony MX i mocnej osnowy do jazdy terenowej z lepszą odpornością na przebicia i szczypnięcia. Doskonała na każdą pogodę w miękkich / różnorodnych zastosowaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / Syntetyczna, jest wyjątkowa pod względem zdolności do długiego użytkowania w miękkim terenie, ale także do doskonałej przyczepności na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiście homologację DOT i ECER75 * (niektóre rozmiary również homologowane przez FIM). Kierowca może odwrócić kierunek w tył, gdy opona jest częściowo zużyta, aby zapewnić dodatkową przyczepność i dłuższe zużycie. Wzór bieżnika zapewnia kierowcy lepszą przyczepność w ich lokalnych warunkach - najczęściej mokrych (błoto) lub w większości suchych (glina i piasek). Różnica w obsłudze może wynosić nawet 10-15% w zależności od warunków. W zróżnicowanych lub mieszanych warunkach, najlepszą trakcję osiąga się, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na suchą rotację w połowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbędna, ale przemawia do kierowców, którzy myślą o budżecie, którzy szukają maksymalnej trwałości.
Polecamy

Wyprzedaze